Sehari suntuk!

Hari nie aku bangun lambat!..pukul 10pagi..hhaha..syg aku kejot pukul 8.30 pun aku tak layan..haha..tido mati siooott,aku letih sangat la kot..hehe,,sOrryy yank!
hahha..Pagi2 je bangun macm biasa la,turun bawah dengan keadaan aku yang belum mandi tu,aku posing2 dulu depan cermin,hambek fon tgok ade belambak2 msg dri syg aku tu!hahha..sekali lagi sorry ye..aku tido mati.Haha..Dah tu ada call masuk pulak tgok2 si.."Adilaa"..die ajak aku kuar nak g beli hadiah si MS..aku pulak tertanya2 la,nk g ke tidak,aku patotnya nak g merlimau ikot along tapi mcm malas je..haha..aku pun,on Laptop..tgok2 si magkok tiga owg tu tgah heboh discus nk kuar!aku pun dgn segala hormatnya membatalakn niat aku nak ke merlimau dan teruskan niat nak kuar dgn mangkok2 tu!Haaa..aku capai towel terus mandi,siap2..simple je aku kuar today!Dila ambek aku ngan si mamat kesygan aku tu..hahha..g la smpai je Jusco ayer keroh!G beli perfume kat body shop..Adoiiyaiii,mata nie makin geram pulak bila tgok jam2 kat JJ tadi..Ase macam nak curikk je!hahah...Xpe2,sabar2 ye dhiya.
Dah tu,kitaorg g mentedarah Mcd..si kesygan aku yg belanja.Haahah...Aku ingat kan die tak nak belanja.hahah..Thank tau,kesian kau asyik kene belanja aku je.
Dah tu..kitaorg balik.kejap je kuar..Petang tadi,lepak2 umah dila.Selalu nya kat umah aku tapi today nak tukar angin jap..hhaa..Main badminton,makan aiskrim!yummyyy!!
Aku ase macam nak kurus dah,tiap2 ptg excercise ngan budak2 nie ha..Si azley boleh pulak nak gelak2 kan aku main badminton!
Aku tau la aku x sehebat kau..haha..
Sampai la kemlm nie,baru lepas makan satey 7 cucuk.Laki aku sorang nie g main badminton kat dewan alor gajah.Macam pandai main je kau kan???hhhhaa..
okey!..nti sambong lagi ye!