Tired.

Haloo all..ok!,..aku dah lama tak update blog kesayangan aku nie..aku buzy tambah dengan malas..haha..
Last week,memang aku buzy sikit.Banyak dapat call phoshoot.Pagi2 macam biasa la,jogging berbasikal ngan budak2 nie ha.hari sabtu hari tu,tak pernah2 aku jogging jaoh macm tu,sampai ke machap!..memang penat.
Lepas jogging2 g minum2..:)
Ahad??..jogging macam biasa,dah tu terus ke PD..ada shoot kat situ lepas tu ambek kak nurul balik kusus!..
Dari PD,aku terus ke Bowling MITC melaka..
yeee..menang cukup memenatkan..Sepatotnya,pada masa yg sama aku ada shoot kat melaka jugak,tapi nak buat macam mana aku tak dapat nak g,banyak sangat job la..soory k abg zul ARTOUKGRAPHY..insyallah kalau diiya free nanti kita photoshoot ok.
Alhamdulillah,sekarang nie rezeki semakin murah..Ramai org sayang,ramai yg jaga aku..thank tau..:)
Hari nie lak,28.2??..huu..lastday utk bulan FEBRUARI..dan esok bermulanya MAC..haha??korang dah stanby hadiah utk aku lum nie??hahhaaa..aku main2 je lah..
Hari nie,aku tak g jogging sebab kaki aku mmg sakit sangat2.Petang,aku biasa la ddk2 kat padang ngan jia,didip,dila and azley..Malam..makan pizza..mana la aku tak tembam kan??asyik makan je..:)
Esok,pagi2..nk jogiingg!!