.dhiya do a great job.

                        Starting,aku cool je..relex..just saringan..buat macam biasa..

                               Malam,aku pukul kow2 punya nyanyi..high tune  aku kena puji..alhamdulillah..
                               Aku suka gila malam nie,sebab aku suka pakai dress..niat hati mmg aku tak nak pakai
                               legging pendek tu,tapi nak buat macam mana,mama kesayangan aku suruh pakai..
                               sebab lighting byk sgt..ahaakkss!!,,Tajuk lagu..RELA...


        Semua finalis dapat barang2 nescafe free...aku cool lagi,..relex je.buat muka blurr walaupun ramai yg tengah pandang2 aku..aku buat muka malu2..hahhaa..tapi dalam hati,cuak la jugak..tertanya2 siapa la yang menang tu..????aku ke??tak kot......
                                 Yessss!!!...akhirnya..aku JUARA!!
                                  Tak di duga dan tak dijangka sebab saingan memang ramai gila malam tu...

                                       Bersama pengarah NESCAFE.....

                              Last,aku dapat hadiah..RM 500,hamper2..barang2 nescafe banyak gila kat umah!

Hey all,ok gambar2 nie time aku kat pertandingan NESCAFE ROADSHOW kat taming sari melaka hari tu..aku pun tak tahu macam mana aku leh menang,rezeki allah..alhamdulillah..
Ok,aku dapat jadi model nescafe..hahhaa..tu yang paling kelakar!
hahhaaaa....
This week,aku nak g try la pertandingan..nak carik duit banyak2..hahhaaa..:)
Thank to ayah and my mama..sebab teman ka diya malam tu k...muaaaahh!!!