.sad.

Aku tengah sedih gile nie!!
Kenapa semua orang nak marah2 aku hari nie??....issshhhh!!!...Kenapa hari nie tak macam semalam?kenapa hari nie lebih terok daripada semalam??
Kenapa aku kena marah hari nie bukan semalam?bukan esok,lusa???
Kenapa semua marah2 hari nie?
Kenapa aku jadi macam nie?..
Kenapa ayin tak stop2 marah aku lagi??
Kenapa mood aku jadi macam nie sekarang?
Kenapa tak de sapa2 pujuk aku nie??
Kenapa aku yang kena marah nie?
Kenapa mesti aku?
Ye,honestly memang aku tengah touching sekarang nie..Kat luar gumah tengah buat muka bluur.
mak kuar..aku nak naik tido..aku nak tido awal malam nie..
isshhh!!.......geram sangat2 nie!!!
Nak nangissssss je ase nie..setengh hari aku kena marah.......
To az,soory,..aku tengah xde mood nie.. kau pun sama kan marah2 aku tadi..satu hari kau marah2 aku kan?sama macam family aku~!!
Tanak kawan semua orangggg!!!
Nak nangis!!!!!!