.Tomorrow.

Heyy...ok..esok birthday aku..
Ada tak yang ingat birthday aku ek??entah la..klu lupa pun tak pe,aku tak kisah pun..it just birthday,bukannya tarikh aku mati pun.hahaaa..tapi sedih la jugak bila ade org yang lupa kan..haha..
Semalam aku g makan2 ikan bakar kat melaka,along celebrate birthday aku sekali,tapi tak meriah pun sebab tak semua family aku ada.Semuanya buzy,time birthday aku le semua nya buzy sgt2..
Aku harap sgt2,esok aku hapy sgt2 daripada hari nie..esok lebih baik daripada hari nie.
Tonite,aku dapat free calling dari maxis...ha...sapa la yang aku nak call kan??hahaa..aku nak kacau semua orang..hahhaa..
Today birthday  classmate aku,si CHUBBY BUNTAT..haaa..aku dah wish minah nie dah..dah tu die call aku sampai kan aku malas nak melayan.hhahaa..
Okey,aku nak tengok..sapa la org pertama yang wish birthday aku this year..
Hahaaaaaa....aku rasa2 kan,taon nie mesti xde sapa yang bagi aku hadiah..ye lahh aku kan dah besar,dah 18 tahun..hahaa..besar la sgt!
Tapi still aku macam budak2 lagi..
10mac??
Yeaaaaahhhyeaaahh,esok 11mac...
Happy birthday dhiya!!