:(

Secara jujurnya , aku mmg tak sangka aku akan dapat layanan yang sangat la baik daripada kau . Mula2 kita langsung tak pernah bertegur siapa pun kan?? Tapi sekarang?? Aku sangat la rapat dengan kau! Allhamdulillaah , terima kasih sebab kau selalu bagi aku semangat untuk terus belajar kat situ . Betul cakap kau aku kena kuat dengan semua nie kan? hhurrm .. sangat la berterima kasiih kat kau!!
Actually , everthing about u i cannot write! seriusly, aku mmg tak boleh nak tulis apa2 pasal kau . Tangan aku sentiasa kejang kalau aku nak tulis pasal kau. Kehadiranh kau dalam hidup aku sebenarnya banyak mengubah aku , banyak mengajar aku dalam pelbagai erti . Menitik air mata aku ni bila setiap kali aku teringat yang engkau sudah ada teman dihati. Tapi aku kuatkan lagi semangat aku nie untuk terus mengenali kau .  Cukup bagi aku untuk menjaga kau dan terus manceriakan hari hari kau . Terima kasih atas segalanya ,  Satu pintaku , jangan pernah lupakan aku walaupun suatu hari nanti engkau tidak lagi ditakdirkan untuk bersama aku . Sememang itu bukan doa dari ku , tapi itu hanyalah permintaan . Aku kena belajar dari sekarang , belajar bagaimana rasanya jika kehilangan orang sebaik engkau , belajar menerima sebarang kemungkinan . Sediakan payung sebelum hujan kan?? Takut aku untuk kehilangan orang sebaik engkau . Siapa la aku untuk memiliki engkau sepenuhnya . Ehh , tiba2 nak touching la pulak aku tengah tengah terlantar sakit nie kat hospital tapi buat relex mcm tak sakit kan? sakit nie kena lawan la dhiya!! Jangan nak dimanjakan sangat sakit tu ye adik manis!!
Aku sangat perlukan kau . terima kasih :)