Today ?? 30 Disember , but now is 31 Disember :)

Hey guys!! Assmualaikum !! iloveyou Hagemaru!! chewwaaaahhh ..terus cakap tu! haha.. Hari nie?? Aku macam biasa je , duduk2 kemas rumah layan budak budak!  Actually, tak berapa sihat lagi , ulser aku bengkak lagi tapi kena la lawan kan . Sampai bila pulak la aku nak jadi macam nie lembik je!! Ngerr , then tadi cek result . Aku bukak macam tak ada perasaan je , sebab aku tahu dah apa yan bakal tertulis . So , takde rasa apa2 .. but next sem!! Aku diam diam kan sebelum nie?? xpe , aku ikut je rentak korang . aku dah paham dah macam mana korang . So , dont worry , kita bersaing secara sehat ye kawan kawan .  Huhu , bukan nak ckp apa la kan .. tapi tgok jelah nanti ye . Malas nak pikir la! Masalahnya sekarang , kakak kakak aku abg ayah mama semua dah bukak mulut suruh aku stop ! haaiiihssh! ok , malas nak pikir dah!
 Next , malam aku tengok maharajalawak mega! sumpah aku penat gila gelak . Padahal mulut baru nak elok tu , tapi gelak dah macam apa tah! sakit balik sudah ,..huhuhu..
 Lagi apa ek?? Nie aku tengah confius nak tengok cite apa! tengah layan text ngan Hagemaru si jantung hati . chewaahh!! Bwekkk!! sangat la perasan kan dhiya nie!!
Okeys , mama nites! Hagemaru nite love u!! dila, wawa ,didip azley wahai korang anak anak tansri sekalian miss u so much! Rindu nak hangout ngan korang malu sbb korang punya keta semua besar2 .. Hahha, btw sorry beb sebab hari tu korang ajar kuar aku tak nak kuar . Sorrry sangat2 tau , bukannya apa sbb aku betul2 tak sehat la guys! sory tau , nextimw insyallah k :)



 Gambar senget! bye , aku malas nak edit edit apa bagai . LOVE U MAMA , LOVE U HAGEMARU LOVE U ALLSSS!!