.Saturday.

Heys guys! Punya la sakit badan badan aku bangun tido hari nie , patot la malam tadi aku tido sikit punya awal , mamai mamai angkat call apa bagai . Sumpah sakit wey! Tak pernah menari macam nie la babe! Semalam gelak gelak , nie bangun tido hambek kau sakit sakit .
Now , tengah tggu si Nasrul nie ha , kata nak g DeChengkih dengan Kak long semua tu . Menanyi ! Aku bangun sikit punya awal la.. ngerr, dia mesti tak bangun bangun lagi ek!? Tak apa , kau kan artis , kau busy aku paham tu .
Next , malam tadikan aku mimpi kan seram jugak la mimpi tu tapi tak berapa nak seram sangat la sebab aku tak dapat tidur dengan tenang , sebab kejap kejap bangun badan sakit sakit lenguh lenguh!
Now , kak nana kak mac ngan nik tengah tidur lagi tu , sedap je dorang tidur aku nie ha nak bangun nak duduk pun sakit nok!
Korang dah mandi? Aku dah mandi dah . Wangi tau , siap main shampoo lagi . Bilik baru nie dah best mandi sebab pintu toilet dia dah boleh kunci tak macam bilik lama kalau tidah , pegrrhh gila la aku mandi asyik kena tolak pintu je nanti , tak ke gila tu! hahahhhaaaa.. allhamdulillah pintu nie okeys okeys! Okeys guys , nanti sambong balik k? Sementara tunggu si Nasrul nie call or text aku dan mengatakan " Soorrry , aku baru bangun tidor " baik aku kemas kemas bilik jap , aku kemas almari ke , nak basuh baju malam tadi dah basuh dah , dah jemur and dah kering dah pun . Ok , bye bye .
Hagemaru , love u ! Mama mama nak kereta baru macam Kondo :)