We started from this show , Nice moments !

 Hey guys! Actually nak update pasal benda nie dah lama tapi xde masa then gambar gambar ni baru je dapat hari tu . Seronok tau tengok gambar gambar tu , teringat je terkenang kenang la ! Ambooii .. 
Ok! Lets we start  it :)

                                              Practise make perfact , sebelum naik train .


                                             Dalam train , kereta api tanah melayu okeys!



             Practise make perfact! Semangat aku nak belajar buat bellon!! Yang sebelah , eheemmeheeem!


           Amboi ,gurau seda la pulak kan ! bweeekkksss!! Yang pertama tak kan jadi yang kedua kalinya okeys guys! Gitaris  merangkap komposer , merangkap vvip dalam hati , merangkap intan payung , jantung pisang apa semua bagai la ! Hahahah , sangat la meriah trip show nie sebab kan ....ada ......tuuuuutttttt!!

 Naik Rapid Penang ! Harga tiket RM 1.40 . Jalan jalan tengok wayang sampai aku tido dalam wayang . sangat la penat ok , peduli apa aku nak tido tetap nak tido . nyenyak tau aku tido sebab ada hagemaru kat sebelah . Hahahh!! Abg Ewere , Nasrul Haq , Abg wan violin :)


Kuikuikukuikkk!! Hai badut , terima kasih sebab buatkan saya bellon yang sangat la banyak . Hahaha ! Tak payah nak senyum sangat la abg badut oii . Hhahah!

* Okey guys! Gambar actually banyak lagi , ada yang dhiya dah upload kat FB . Tapi ada yang dhiya tak upload sebab ada masalah teknikal yang tak dapat nak dielakkan lagi . So , tak boleh nak nak upload kat fb .Maybe kat blog boleh kot sebab this is my diary kan? So harap harap boleh la ek!
Okeys , saya sangat la sakit perot sekarang nie ha ! Bye sayang sayang semua ! Mama , always miss you ! Hagemaru always need you , always miss you !