COUNTING DAYS :)

PETA is around me and b . God , please make our heart strong . Penilaian Tahun Akhir . Risau sangat2 , aku boleh pulak kena ulser . Sumpah sakit , tak terdaya . B dah risau dah , minum air byk2 then aku makan pun kena makan benda2 yg lembot . Tadi makan soup sayur lepas practice . Harap2 kitaorg daat perform yg terbaik sabtu nanti , doakan kitaorg tau .  Esok , jumaat dah . Last practice dengan Redeem Section . Then , sabtu pagi2 dah fulldress rehesal dengan redeem section and five part horn . Then , siap2 malam dah perform . Insyallah , aku akan perform sebaik mungkin . B , we try to do the best ok PETA nie , insyallaah . Aminn!!!!
Time practice tadi jumpa budak2 vokal , semua tegur aku kata aku sangat2 la kurus dah macam lidi dah .. nak bawak badan pun tak larat dah . Kena tiup angin pun boleh  terbang la .. ayoooo , muka pun pucat je ..
tapi tak apa, jgn risau 9hb nie nanti mesti aku pakai cantik2 .. haahahah ... kena tutup kesakitan walaupun sakit!! hahahaha ...Doakan Peta kami tau ..:)