Hanya TUHAN Sahaja Yang Tahu

           Tiba-tiba aku rasa macam nak menangis . Ya Allah , kenapa berat sangat dugaan yang engkau turubkan untuk hambamu ini ya Allah . Bila difikirkan apa yang doktor cakap , surat tu semua aku rasa macam dah singkat masa untuk aku ada kat depan mata semua orang . Makin hari makin terok sebenarnya keadaan aku . Cuba bayangkan , berat badan aku sekarang dah cecah 38kg . Setiap orang yang jumpa aku , mesti tegur aku kenapa aku kurus macam nie sekali , kenapa aku makin susut . Nak buat macam mana , aku pun tak tahu dah ckap mcm mana lagi dah . Maybe sebab sakit aku and maybe jugak sebab aku terlalu memikirkan  kesihatan and diri aku . Bagi siapa yang tahu kenapa aku maybe dorang paham apa yang sedang aku alami , tapi tak ramai yang tahu kan ? Hanya  2 peratus je yang tahu  . Maafkan aku , bukannya aku tak nak bgtau , tapi aku tak nak korang risaukan keadaan aku yang semakin membimbangkan nie . Hujung bulan jun nie aku akan balik , tolong la ya Allah , apa pun yang terjadi aku nak aku ada denga family aku . Ya Allah , kau kuatkan lah hamba mu ini ya Allah  . Kawan-kawan , maafkan aku jika kita pernah berselingkuh , maafkan aku jika aku pernah menyakiti , mengecewakan kau , aku tak terdaya lagi  . Aku hanyalah manusia biasa  . Aku punyai alasan tersendiri mengapa aku berkelakuan begitu . Maafkan aku , mungkin kau akan paham suatu hari nanti . Maafkan aku .......................................................................
Ketika saat ini , insan lemah seperti aku hanya ingin merasa kegembiraan . Aku hanya ingin orang2 yang aku sayang ada disisi ku setiap saat . 


Layang-layang , tolong .. Tolong sampaikan pesan aku ini kepada orang yang aku sayang , orang yang masih dihati aku , orang yang sentiasa beri semangat kepada ku setiap saat dan ketika  , orang yang sentiasa membuat aku kuat , yang ada dibelakang aku , rakan-rakan , sahabat handaiku, ahli keluarga ku ..beritahu mereka , walau apa pun jadi , aku sentiasa dihati mereka , jgn risaukan keadaan aku , aku hanya ingin mellihat mereka ketawa kegembiraan didepan aku bukannya tangisan bila mereka melihat aku terlantar dikatil hospital tanpa berbicara hanya mampu mengalirkan air mata . Beritahu mereka , aku sayangkan mereka . Aku minta maaf , kerana menyembunyikan keadaan aku yang sebenar . Beritahu mereka juga , aku hanya ingin doa dari mereka dan kata2 semangat untuk aku terus bernafas mewarnai hari2 mereka .
Aku sayang mereka semua ................................................................