TUESDAY 05JUNE12

Hey Guys !! Tak boleh nak tidur lagi nie . Dah pukul 4.30 pagi dah nie . Baru dapat rest! Lama jugak ek tak updates blog . Sorry sebab busy sikit . Berminggu minggu tak puas tidur , siapkan Laporan PETA ( Penilaian Tahun Akhir ) . Tadi , sehari suntuk prektis . Kesian Nasrul Haq , penat tengok dia . Print out skor la, apa la... praktis la.. tak penat ke ek?? Gila tak penat , comferm la penat kan!
Minggu nie memang praktis je , 7 Jun dah Full dress Rehesal . 9hb dah PETA . Hope kitaorang boleh buat yg terbaik . Bukan senang , aku bawak nama orang nie , nyanyi lagu ciptaan dia . Insyalllah , kita sama2 buat yang terbaik okey ! Dress tak carik lagi ,  Suit Nasrul pun tak carik lagi . Dia conduct nanti , so aku nyanyi kena tendgok dia la nanti . Baju maybe kitaorg pakai sedondon kot . Tak sure , masa dah singkat tapi tak sempat2 nak membelinya . Ayooo!
Lagi apa ek nak story , ha! Last weekend , pergi celebrate birthday si puteri kecik tu . Makan kat Ampang  . Belikan  dia hadiah . Then , g karoeke dengan along and semua . The hold day aku rasa letih sesangat . Nanti saya upload picture okeys . FB sekarang dah malas nak update apa2 la, sebab macam dah boring . So malas .
Ha .. apa2 pun, korang doakan aku ngan nasrul perform the best ok 9hb nie . Meh la dtg ramai2 kat Aswara! Mama , ayah , adik datang . Family Nasrul pun datang :)
Oh ye , lupa pulak . Maybe dalam minggu nie aku ada balik melaka kejap . Pergi hantar barang then , nak amek dress pendek kat rumah . Balik dengan nasrul  sebab family dia ada holiday kat afamosa , we all tak boleh nak join sebab asyik kena practise je , so datang balik hari jelah . Nanti singgah la rumah mama jumpa dia! Kesian mama sorang kat rumah semenjak nenek meninggal nie . Rindu aerwah nenek , alhamdulillah aku la yang terakhir dengan nenek , yang mengucap sebelah telinga nenek . Al-Fatihah untuk nenek .